Pewnie myślisz teraz – łatwo powiedzieć. A ja doskonale Cię rozumiem. Sam wielokrotnie przechodziłem przez obietnice, przekonywanie i genialne prezentacje. Oferty gigantycznych wzrostów, kreacje które zwalają z nóg. Pracowałem przez wiele lat jako project manager oraz head of marketing w agencjach reklamowych, start-upach i wielu markach z branży e-commerce.
Wiem, jak ciężko podjąć współpracę z zewnętrzną agencją i wybrać tą, która rzeczywiście zrobi po prostu dobrą robotę.
Ne zagwarantuję Ci w tym miejscu gigantycznych zasięgów które przekraczają tysiące procent. Nie powiem, że Twoje konto wybije się w ciągu kilku dni a Twój produkt czy usługa stanie się jednym z najpopularnieszych w kraju.
Mogę za to zaoferować Ci wiedzę i doświadczenie którą ja i mój zespół zdobywaliśmy przez wiele lat, pracując dla różnych marek, branż i Klientów.
Mogę zagwarantować Ci pełną transparentność w naszych działaniach, systematyczność i pracę w oparciu o sprawdzone systemy. Wiem, że przekonanie do podjęcia decyzji na podstawie kilku zdań bywa trudne.
Dlatego poniżej przedstawiam Ci kilka kluczowych punktów, na których opieramy współpracę z Klientem w Creative marketing a także wybrane case study.
Kamil
CEO Creative Marketing